Thursday, November 17, 2011

Съвременна българска поезия - КАЗВАТ МИ

MODERN BULGARIAN POETRY

Иван Г. Илиев (ivan_iliev20002000@yahoo.com)

КАЗВАТ МИ

Казват ми:
"Не се опъвай!"
Казват ми:
"Не се бори!"
Казват ми:
"Недей се лута
а место си намери!"
Казват, но не възприемам
да "улегна" като тях,
според моите представи
е да се предам от страх!
Казвам им:
"Което имам, е отдавна остаряло."
Казвам им:
"За вас е всичко,
но за мен - едва начало!"
Казвам им:
"Не ми пречете!
Различавам се от вас."
Казвам: "Няма да ме спрете!",
ала вярвам ли си аз?
Публикувано в книгата МОЯТА ВОЙНА – Издателство ПИГМАЛИОН (ПЛОВДИВ, 2007)
Песента Казват ми  (в изпълнение на Светла Илиева) може да се види в:
В превод на руски (Ив. Илиев, Александър Михалков):
В превод на сърбо-хърватски (Ив. Илиев, Альоша Пузар, Гордана Драгин):
В превод на английски (Ив. Илиев, Джим Парк, Артур Седов, Св. Илиева):






No comments:

Post a Comment