Thursday, December 22, 2011

Съвременна българска поезия - МОЯТА ПРИСЪДА

MODERN BULGARIAN POETRY

Иван Г. Илиев (ivan_iliev20002000@yahoo.com)

МОЯТА ПРИСЪДА

За сляпата ми гордост,
за многото ми грешки
решила е съдбата
да страдам нечовешки.
Решила е чрез тебе
наказан че ще бъда,
решила е да бъдеш
моята присъда.

За тебе да мечтая и да те сънувам,
вечно да те търся, след тебе да пътувам,
а ти да ме отбягваш и да ме презираш,
да не се обръщаш, даже да не спираш...
*****

Душата ми те иска,
сърцето ми те мрази,
душата ми те гони,
сърцето ми те пази.
Нощите безсънни
не мога да забравя,
но искам пак да бъда
в твоите прегръдки.

Тайно се надявам да ми кажеш:
"Бъдещето още е пред нас,
много дълго мислих и накрая
знам, че в тебе влюбена съм аз".

Публикувано в книгата МОЯТА ВОЙНА – Издателство ПИГМАЛИОН (ПЛОВДИВ, 2007)

Песента Моята присъда  (в изпълнение на Светла Илиева) може да се види в:














No comments:

Post a Comment